administratie zonder zorgen

 Zo zet u uw administratieve freelancer in

Elk bedrijf heeft zijn eigen karakter en noden. Anders Office past zich vlot aan uw specifieke wensen en context aan. In de praktijk gaat dat zo:

 

  • Invulling takenpakket: u bespreekt met An wat er hoe en wanneer moet gebeuren.
  • Opmaak contract op basis van uurtarief: An giet de afspraken in een duidelijk contract voor u.
  • Start: zodra het contract getekend is, schiet An uit de startblokken.
  • Het grootste voordeel van freelance administratieve ondersteuning? U betaalt alleen wanneer u de ondersteuning echt nodig hebt - in tegenstelling tot een vaste kracht. Zo hebt u altijd back-up tijdens piekperiodes.

 

Freelance-administratie: ondersteuning zoals u dat wilt

 

Elk bedrijf is anders. Daarom biedt Anders Office u een service die volledig op de noden van uw bedrijf inspeelt. Zo springt An bij u op kantoor bij of werkt zij van thuis uit uw administratie af. Besteedt u graag uw personeelsadministratie uit, maar houdt u uw debiteurenbeheer liever in eigen huis? U kiest als bedrijf zélf het takenpakket van An, binnen uw vooropgestelde budget. Is een vaste administratieve medewerker even buiten strijd of u heeft tijdelijke werkpieken? An helpt u uit de nood voor een uur of enkele weken.

 

Laat Anders Office uw administratieve lading verlichten:

Neem snel contact op  of vraag meteen een gerichte offerte.

anders office  |  0496 281 827  |  Bruiloftstraat 6  |  9050 Gentbrugge  |  KBO° 0788 092 435  |  info@andersoffice.be

,,

,,

Verlicht uw schouders,

  creëer tijd voor de kern

 An Van de Moortel

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse tips!